Gårdagen

Gårdagen blev varken chilla, tvätta eller att dö på soffan. Det blev skräckfilmskväll i Älvsbyn. 
Musen har dock hämtats upp (det blev bara en denna vecka), och den ser hemskt sliten ut. Just nu har jag gett den god mat och vatten och den får käka lite innan den träffar kompisarna. 

Imorgon blir det antingen Luleå eller öltält, om öltältet blir av åker jag till Luleå på lördag morgon. 

Vi har sett tre filmer, varav jag inte minns namnet på den första. Den var iallafall bra. De två andra var Staunton Hill och The Experiment, varav den sistnämnda var riktigt bra (dock ingen skräck). Staunton Hill sög. 

The Experiment är lite samma stuk som Die Welle (eller The Wave) dock med en helt annan handling. Väldigt bra och dessutom till skillnad från andra filmer inte alls överdriven. Rekommenderas till de som gillar konceptet av "intellect versus instinct". 

IDAG ska jag faktiskt tvätta, OM jag hittar en tvättid. The End.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0