Fyrkanten runt

Frida kom hem till mig, och vi for till max för att hämta lite mat i drive through:en, som vi senare spenderade ätandes i bilen, vid vattnet medan vi lyssnade pirates-musik. Helt normalt. 

Jag vill fara till repris, and so we did. Där hittade jag ett akvarium, and so i bought it. Helt random. 

Senare under kvällen cruisade vi i Piteå, men vi fick den briljanta idén - VI FAR TILL LULEÅ. And so we did. Och köpte med lite mat från max. Nu var klockan 01.00, och Frida skulle upp klockan 06. Ska vi fara hem? Jag ville till Boden! Vi hittade inte riktigt hem, och mycket riktigt så hamnade vi i Boden. ;) Karma's my bitch. 

Sen for vi till Älvsbyn, och därifrån till Piteå. Fyrkanten runt på tre timmar, inklusive matstopp. 

Det var väldigt roligt faktiskt. Vi fuldansade, lyssnade musik och såg en ung älgpojke på vägen, vi såg också en räv. 

En trevlig kväll, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0