Festivalhelgen

Under flygturen till Kiruna i fredags satt vi i samma plan som 69 Eyes. Jää.

Frida hämtades upp samma dag, någon timme försenat sådär, och har idag åkt med tåget hem, också försenat. Ovanligt? Nej. 

Vi har iallafall haft roligt under festivalen, i alla fall jag. :) 

Vi "flirtade" in oss (han tyckte vi var snygga) med en vakt som sedan släppte in oss i öltältet utan att behöva visa leg, vilket var bra för Frida, 17 år. :D 

Nu har jag bara tråkiga ärenden kvar - fixa pass, gå till banken, vaccinera mig... Sen blir det ÖJEBYN! 

Good day!

EDIT: Kan tillägga att jag har slösat 224 kr under hela festivalen. I den summan ingick:

* Resa till och från Kiruna
* Helgbiljett till festivalen
* Karuseller
* Alkohol
* Mat

Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0