Ärenden

Från och med idag får jag ALLA mina inkomster till mitt konto, och betalar ALLA räkningar själv. Yay! Har varit till banken och fixat visakort och sparkonto, samt internetbank. 

Imorgon eller onsdag ska jag till polisen och fixa ett pass, och på onsdag ska jag vaccinera mig mot hepatit. Känns helt onödigt då jag hade kunnat gå till ett apotek i typ Malmö och säga att jag är sprutnarkoman och få det gratis. Men mamma betalar, så hon får väl bestämma själv. 

Jag får rysningar i kroppen av att behöva gå till polisen. Jag gillar inte dem. 

Idag har jag svarat på typ miljarder sjukligt onödiga frågor ifrån Sifo (eller något sjukligt likt), och så har jag svarat på frågor till rekryteringsmyndigheten. En pacifist med asperger, skolios och lindriga höftproblem kommer aldrig behöva mönstra, hoppas jag. 

För övrigt är dagen skitdålig, och jag vill hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0