Jag, Elin och Bacillerna har filmkväll.

Jag och Elin är sjuka tillsammans, och har spenderat exakt hela dagen med att kolla film. Hittills har vi sett fyra stycken, men många fler är på gång. ;)

Det var också helt sjukt igår när jag kom hem till Elin. Vi satte oss och pratade lite om framtiden, och så vänder jag huvudet snabbt och får se något häpnadsväckande! Jag bara pekar rakt ut och Elin ser hoppfullt dit jag pekar. Det var nämligen lilla David-Della-Rocco-Rosengurtle-Baumgartner som kom krypandes fram. Nu är han/hon i säkerhet igen och har fått smaska maggots.

Håll tummarna för att jag och Elin ska bli friska snart, och håll tummarna för att alla filmer vi ska se kommer att vara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0