Jag ber inte om ursäkt. Det är min blogg!

Jag har inte haft ork till att blogga. Jag har inte ens haft ork till att sitta på facebook, eller spela spel. Hur ansträngande kan det ens vara? De få fria tider jag haft helt ensam har jag orkat sova, eller orkat ligga framför TVn. Detta är dock ingen ursäkt. Jag uppdaterar min blogg så sällan jag känner för det. Ha-ha.

Nu är iallafall skolan igång efter sjukdomstiden, och jag började med ett prov. Yay! Jag har också spenderat tid med Elin. Vi har varit sjuka tillsammans. :) 

I söndags så var jag hos min syster, som har byggt in ett akvarium i väggen. Det är verkligen skitsnyggt, och jag kommer nog glo där flera timmar framöver. 

Vi såg också innebandymatch från klockan 16.00 till klockan 19.00. Det började med 6-åringar som övade att passa till en division 3 match (eller något sådant. Hur ska jag veta? Jag vet inte ens vilket lag som vann, ärligt talat). 

Systers son, som är en utav 6-åringarna, kollade drygt på mig och sa "Vet du inte ens vad teka är?!" Min comeback "Vet du vad andraderivatan av 3x^2 + 3x är?! Nä, just det!" 

Snacka om att vara lam. ;P 

Något annat lamt är att jag såg Big brother, och gillade det. Jag trodde inte jag kunde sjuka så lågt. Hittills, efter att sett ett avsnitt, så gillar jag Vanessa, en blonderad svartskalle som föddes som man. Hon verkar rätt härlig. Jag gillar också paret som ska vara med där, Richard (?), någon hyperfärgglad mesig snubbe och Ebba (?), som ser alldeles för normal ut för big brother, som ska låtsas som att de inte känner varandra.

Dock är det tveksamt att jag kommer fortsätta kolla på detta program. Jag vet inte ens när det sänds eller i vilken kanal, men who cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0