Dag 13: Den här veckan

Den här veckan, är veckan innan lovet. 

Denna måndag började med att jag vaknade upp hos Elin, och fick bära tre tunga saker till skolan: en ryggsäck med böcker, en datorväska med dator och ett mikroskop. 

Under onsdagen kommer jag att sitta i kiosken med Elin och Matilda, som vanligt... På torsdagen kommer jag dra till tandläkaren för att bevittna tortyr. Det är nämligen så att min trogna kamrat ska få sitt tandkött penetrerat med en giftnål, och sedan få sin tand utlirkad ur käken. 

Och på torsdagen ska jag också fara till Kiruna!
Min fredag kommer spenderas i Gällivare, och min helg ska återigen spenderas i Kiruna med Matilda. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0