Dag 07: Min bästa vän

Jag vet ärligt talat inte vad eller vem jag ska skriva om, så jag antar att jag helt enkelt skriver litegrann om mina kandidater.

Vi har först världens snällaste människa, som jag har storslagna planer ihop med. Denne är någon som jag hoppas få vara vän med länge, och jag hoppas att allt går som planerat så att vi får världens roligaste år ihop.

Sedan har vi en till, någon som jag kan prata om allt med, och som alltid accepterat mig som jag är, även om jag är lite tokig. Någon som gör mitt liv mycket trevligare, helt enkelt.

Och så finns ju du, som funnits där för mig i många år, och som aldrig slutat vara en stor del utav mitt liv, även om avståndet inte alltid varit på vår sida.

Sedan har vi ju en till också, men du vet nog vem du är. ;)

Men det finns ju så många som jag gillar, och så många som jag vill fortsätta ha kontakt med, så det är omöjligt att välja en, och omöjligt att skriva om allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0