Dag 02: Min första kärlek

Var drar man gränsen? Jag väljer att inte ta med mina söta pojkvänner i lågstadiet som man pussades med när ingen såg. Så om vi tar det från Timmy, som jag anser är den första pojkvännen som faktiskt räknas som en pojkvän.

Jag hälsade på mina kusiner, och han var där. Min kusins kompis. Vi spenderade dagen med att spela playstation, och det var något bilspel, där jag totalförlorade för att jag gjorde allt i min makt för att inte köra över de virtuella råttorna som sprang på bilvägen.

Vi gick sedan till stranden, och vi blev lite förtjusta i varandra. Sedan kollade vi hajar som hajar med min yngre kusin 5 gånger, fast jag och Timmy såg den nog bara 1 och en halv, kanske. Jag satt i hans famn och vi höll hand och tittade på varandra. Då var jag så kär. Det blev en lång historia mellan oss, som slutade ganska olyckligt, men jag väljer de fina minnena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0