Fyra avtändande saker... For real this time.

1. "Fel" attityd

2. Killar med "extrem" kroppstorlek. för pinkiga eller för feta. Lagom är bäst. 

3. Jättedålig hy. Kanske låter elak... Men acne är inte jättetändande precis.

4. Folk som bryr sig alldeles för mycket om vad andra ska tycka eller tänka. De blir så hindrade och stela. 


Nu övergår jag till ett helt annat ämne. Snart ska jag och min reskompanjon Elin resa tillbaka till Kiruna. Jag kan på riktigt inte fatta att jag frivilligt reser en halv dag... För att komma till Kiruna... 

Jag har dock laddat med musik, spel, filmer och annat kul som kan underhålla mig den långa (och säkerligen även försenade) tågresan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0