Världens sämsta dag

Jag har levt i tristess från dess att jag vaknade klockan 9 tills... ja, vi får se. 

Det har varit storm och spöregn ute, samt strömavbrott stora delar utav dagen. Så jag har inte kunnat göra något. Inte ens laga mat. 

Och även de stunder strömmen varit på så spelar det ingen roll. Min boxer till TVn funkar inte så den enda sevärdiga kanalen som går att se på är 6:an, men dessvärre så har även min kära 6:an en hel del skitprogram. 

Min dator krånglar och allt är skit. Jag har i princip suttit och rullat tummarna (och sovit) i 7 timmar nu. Det här känns som att åka buss en lång sträcka. :( Jag vill inte åka buss. Jag hatar allt. Varför måste en del dagar suga så helvetes jävla mycket? 

Har även varit på pissigt humör och börjar grina åt allt, typ som att vara tvungen att beställa tid till vårdcentralen.
Jag önskar att jag aldrig hade vaknat idag. Och inte ens får jag tröstäta godis. :(((((((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0