Skolan börjar imorgon

Jag är förbannat trött på min lägenhet. Verkligen skittrött! Det är dags för förändring, känner jag. 

Jag ska möblera om, ifall det går, och rensa bort en massa skit. Jag ska köpa ett soffodral eller dylikt för att gömma undan min ohyggligt fula soffa, och jag ska göra det snyggt och hemtrevligt. Jag har börjat med att hämta ut en Boondock Saints poster från konsum idag. Resten kommer så småning om. 

Funderar också på att skaffa en bokhylla istället för mitt vitrinskåp. Även om det är mindre än ett år innan jag flyttar så känns det värt det. Ibland blir jag ledsen av att se min lägenhet. 

Imorgon är det skola, och jag citerar mig själv: "Allt med skolan ska bli roligt, förutom alla lektioner". Folk verkar hålla med mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0