Mycket att berätta

Lördag: PDOL med Fanny och Marcus. Dock övergick sällskapet senare till att bli ett gäng främlingar, och sedan bara en främling och en massa tequila! Gott. Har inte så jättemycket att berätta egentligen. Minnena suddas ut efter att man inte bloggat på snart en vecka. 

Söndag: Promenad till stan med Fanny där vi åt på max, letade runt efter vatten och åkte till Boden! I Boden träffade vi Henke och vi såg alla film i en mysig lägenhet. Dessutom åt jag och Fanny lax med romsås till middag. Mums. 

Måndag: Cykeltur till Fannys stuga. 1.8 mil. Yaay. Sen dog jag litegrann. Vi hittade säkert på en massa andra saker, men jag kommer inte ihåg vilken ordning allt hände. Vi plockade nog hallon och åkte båt?

Tisdag: Cykeltur fram och tillbaka till Boden. 3.2 mil!Jag trodde att jag skulle spy på vägen, och helt säkert svimma också. Vi gjorde då detta för att hyra en film för 10 kronor. Vi grillade, åkte båt och badade. Skönt som fan. Självklart kollade vi filmen också, annars hade jag dött förgäves. 

Onsdag: Cykeltur till Boden med Fanny. Börjar jag låta ensidig? ;) Vi shoppade lite och sen tog jag bussen hem. 

Nu är jag äntligen hemma och har hittat musungar i min lägenhet. Myyyyyys. 

Jag och Fanny hittade en död kompis mellan Boden och Fannys stuga också: 



Så. Efter en helg utan aptit och en halv vecka med 7 fucking jävla mils träning så hoppas jag verkligen att jag gått ner i alla fall lite i vikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0