Man måste vara asfull för att bli våldtagen!

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2516979/kvinna-for-nykter-for-att-bli-valdtagen

Man måste vara asberusad för att bli våldtagen. Är man vid medvetande så är det inte våldtäkt. Det tycker hovrätten. 

Jag måste bara säga: LYLLO ER SOM ÄR NYKTERISTER - Ni kommer ALDRIG bli våltagna! Helt otroligt. 

Och är man medveten om någons handling, då är det okej. Är jag medveten om att min man slår mig blodig, då är det ju helt okej. Jag har ju inte gjort motstånd? Vilken kvinna som helst klarar väl att göra motstånd på en man av den dubbla vikten och med betydligt större muskelmassa? 

Ja. Så är det nog. Eller inte.

Kan inte klaga på straffet. Två år är inte en kort tid i fängelse. Finns mördare som kommit undan med betydligt kortare tid, men argumentet är bara för löjligt. För nykter för att bli våldtagen..? If you say so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0