Krogen!

Igår spelade jag the Sims i min tysta vrå och hade trevligt. Trots att jag och Frida planerat att gå ut på krogen hade jag gett upp hoppet om det då klockan var halv 10, redan. Men så fick jag två minuter senare ett sms: "Jag är utanför porten". And there she was. 

Vi insåg att vi var tvugna att supa oss fulla rejält snabbt. And we did. Vi svepte rom och turkisk peppar-shots och var fulla som svin på mindre än 30 minuter. Sen blev det taxi till krogen. 

Vi insåg också att vi glömt vår festivalhäst (läs) , så vi ritade en bild på henne, och hon fick följa med ändå! 

Vi tog vår krogoskuld tillsammans, jag och Frida, som ett lesbiskt vattendrickande par. Kvällen var dock inte slut där, men det är en helt annan historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0