Jag saknar...

Personer och tillfällen jag saknar, eller kanske man ska säga längtar efter? 

<3











Alla jävla förbannat härliga stördpicknickar, roadtrips, spontanresor, festivaler, fester, LAN, filmmarathon, flumfotograferingar... ALLT! Jag längtar efter alla härliga tider! Kom igen folket, nu taggar vi inför en härlig höst!

Saknar också en hel del som varit men inte kommer igen, Skurt och Torkel, ballong-/växt-/boll-/bakprojekt med min "Esta", mysiga samtal med min blodsyster, stört underbara sommarkvällar med min andra blodsyster - "Vi", Utflykter med min barndomsvän Jens, Witch-nördighet och hemliga kojor, filminspelning med Minna... Ja, ALLT! Om ni skulle råka läsa så känner ni förhoppningsvis igen er, och även om jag glömt er vid detta tillfälle så uppskattar jag verkligen ALLA minnen jag har med ALLA mina gamla vänner. 

Sedan har ju karaten en speciell plats i mitt hjärta, som aldrig kan fyllas ut, och er jag träffat via karaten är alldeles specialla för mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0