Bakdag! (+ onödigt pladder)

Idag vaknade jag halv 7. Det är tiiiidigt. 

Jag satte igång och bakade bröd (LCHF, såklart) och de blev de godaste bröden jag någonsin ätit. Riktigt perfekta! Sen ville jag baka mera, men var tvungen att vänta på att affärena öppnade (helt galet att man kan vara vaken innan mataffärerna). 

Efter en snabb visit på stan några timmar senare så bakades det bountychoklad, negerbollar (Oh yes, I said it) och budapestrulle (typ). Allt LCHF. Fucking awesome. 

Idag har jag, förutom att baka, också ätit bakelser samt fikat på ett kalas hos min syster. 

Faktum är att jag inte ätit någon mat alls (förutom en tugga rökt fisk), utan bara LCHF-vänliga bakelser + en skiva att det bästaste brödet jag bakade. Helt okej dag! 

Idag ville jag vara med Madde, men det gick inte. :( *Stor suck*. Men imorgon så! Då har jag flera att umgås med under dagen. 

Och så höll jag ju på glömma - mina inköp! Jag har shoppat på apoteket, för det första. Awesome. Jag har också köpt en BH, en tröja och ett nagellack. 

OCH så har jag köpt en datorväska, en datormus, en högtalare till datorn, ett 8 GB usbminne och EN DATOR! Ska bli skönt att dissa vista och köra windows 7. 

Jag saknar min träning, och vill träna på gym igen! Men det går inte förrän jag är i Ojbojn! 

Nu ska jag försöka hitta på något roligt. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0