Äntligen helg + Frågetest

Idag är det äntligen helg igen! Det är skönt, även om jag har mycket att plugga till. Nästa vecka har jag tre prov, två inlämningsuppgifter och en redovisning. Jag har även en massa rester som jag ska göra bort någon gång innan sommarlovet. 

Hittade en liten frågeskit som jag tänkte att jag lika gärna kunde svara på, när jag ändå inte orkar göra något annat. :)

Är du i ett förhållande? Nej.

När pussade du senast någon, och vem var det? Det var några dagar sedan, och det var en söt pojke. Fast jag pussade Matilda och Mikaela idag också, men det kanske inte räknas?

Vad har du på dig just nu? Leggings och en svart klänning.

Vem går du först till om du behöver prata? Det beror på vad jag behöver prata om. 

Vad stod det i det senaste sms du fick? "Ja :)"

Vem pratade du senast i telefon med? Elin.

Något du absolut inte äter? Potatis.

Vad åt du senast? Kött och wookgrönsaker med beasås.

Vad skulle du säga om ditt ex ville ha tillbaka dig? Nej tack! Till dem alla. 

Av alla du känner, vem vill du helst ha sex med? Det är en privat fråga! 

Vem är den roligaste människan du känner? Hmm. Den var svår. Flera är ju roliga men på olika sätt.

Vem diskuterar du helst med? Fritidsledaren på skolan, Ricky eller Matilda.

Har du någon piercing? Ja. 10 stycken om man räknar med öronen. 11 stycken om man räknar med läppen också, även om jag inte har något smycke där. 

Berätta tre saker dina läser antagligen inte vet om dig! Jag är värdelös på att laga mat, MEN jag är bra på att göra grytor, jag får prestationsångest av de underligaste sakerna, och det varierar hela tiden, och jag kan knappt skala frukt/grönsaker utan min oriflameskalare. 

Kan du spela poker? Nej. 

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget utav det.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms.

Om du hittade en bebis utanför din dörr med en lapp adresserad till dig, vad hade du då gjort? Ja, jag hade nog blivit väldigt osäker och frågande, tagit in den, sett till så att den mådde bra, ringt polisen och berättat allt, och hoppats på det bästa. Kanske hade jag även skrivit om det på facebook eller bloggen! 

Hur många röda föremål kan du se just nu? 8 st.

Vad lyssnar du på just nu? The Dubliners - Song for Ireland



Nu ska jag sätta igång med disken och TV-tittandet. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0