På G hem igen

Idag sitter jag på mammas dator och förbereder mig för tågresan hem... Det ska bli helt okej, men det har faktiskt varit riktigt roligt i Kiruna det här lovet. 

INGA läxor fick jag gjorda. Öppnade inte en enda skolbok, meeeeen sånt händer. Jag hinner säkert med ändå, och får jag bara G så är det okej, för just nu orkar jag inte bry mig om skolan. 

Igår var jag med Maria och fick till ett riktigt trevligt avslut på Kirunavistelsen. ;) Imorgon blir det fest. 

Jag har hunnit träffa åtminstånde 4 personer jag inte sett så skitlänge, plus släkt och familj. Dock så fanns det några till som jag gärna hade hunnit träffa, men shit happens. Vi får ta det nästa gång. 

Hejdå Kiruna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0