JGGFIUGKUhdfhighshlgerihlfhl!!!!

Idag hade jag ett prov som gick åt helvete. Man skulle få 90 minuter på sig för att göra provet, och jag har rätt till förlängd provtid eftersom jag enligt psykologtester arbetar väldigt långsamt, vilket gör att jag skulle ha rätt till ungefär 110 minuter, MEN jag fick sitta i 70. Så jag hann inte göra klart VG och MVG uppgifterna, vilket leder till att jag kommer få typ G. 

Jag har ALDRIG NÅGONSIN I HELA MITT LIV fått G på ett matteprov! Jag blir besviken om jag får VG+ eftersom jag i normala fall oftast får MVG. 

Dessutom hade jag min jacka i skåpet, och de låste byggnaden, så nu har jag ingen jacka. Jag hatar ALLT idag. ALLT! Jag kommer nog aldrig mer gå till skolan, och jag skulle inte bli förvånad om jag råkade ta livet av mig. Jag hatar att vara korkad! 

Jag står inte ut med tanken på att jag ska läsa 150 poäng matte till, och dessutom har tre prov kvar på den här kursen. Kan ingen komma hit och döda mig? Snälla? Ni får pengar. 

Nu ska jag gå och tvätta, vilket gör hela dagen ännu sämre. Förhoppningsvis drunknar jag i en tvättmaskin. Good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0