Frukt-, film- och EUkväll!

Spenderade helgen med fint sällskap där aktiviteterna som ingick var: Förtära alkohol, mixa alla ingredienser som kunde hittas till en smet och baka kakor, bli bjuden på tacos och bara ta det lugnt. 

När jag kom hem igår gjorde jag en snabb visit i min lägenhet, packade om och cyklade hem till Matilda där vi åt grädde och äpple, kollade på Ice Age och sov.

Grädden i hennes kylskåp (den gräddförpackningen vi inte åt) var för övrigt det äckligaste jag sett i gräddväg. Kornig och med svarta hårstrån i. 

Efter skolan idag cyklade vi tillbaka till Matilda, och just nu rensar hon kylskåpet. Det är nästan fascinerande vad vi hittar där. Jag hällde dessutom ut ovannämnda grädde, och den var grön och klumpig i botten... Usch!

Vi har handlat frukt och ny, fräsch grädde som vi ska äta ikväll. Vi ska även se film och börja plugga till samhällsprovet vi har imorgon. Ute i god tid, känner jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0