Fredag

Idag hade jag världens slappaste dag, alltså. Vi började dagen med samhälls där vi såg film, och sedan hade vi redovisningar om fåglar. Efter det hade vi slutat, och dessutom lunch, och mör lax med romsås är nog det godaste som finns! 

Efter detta gick vi ut och åt vårens första mjukglass! Det var mysigt, även om jag fick vara utan strut och strössel för att iallafall inte äta allt för mycket kolhydrater. Dock så är nästan bär och grädde godare, och det kan jag äta helt lagligt. :) 








Vi fortsätte även på vårt awesome spel, som nog kommer bli det bästa i världen, och sedan for vi hem till Elin och lagade mat. Efter maten tråkade vi en stund, och kom på den brillianta idéen. Bio! Sucker Punch! Igen! 

Matilda dissade oss, men vi cyklade in till stan själva och såg den. Blir man bjuden på bio så tar man väl chansen, eller hur? 

Den var lika bra som förra gången. Nu var det extra intressant att se eftersom man kunde lägga märke till så många fler detaljer som kom att vara delar närmare slutet. 

För er som inte märkt det än har jag även mycket kortare hår. En dag innan skolan blev jag less på slitna toppar och klippte av en dm sådär 5-10 minuter innan jag gick till skolan. :) 

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp tidigt! So long! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0