En ny groupie...

Jag har fått ett fan idag. Har en katt som jamar utanför mitt fönster, och hoppar upp på fönsterbrädan och tittar på mig och vill in. Det är så hjärtskärande att höra denne jama och vela komma in. :/ Men jag vet ju att man inte bör mata/ta in andras katter. 

Alldeles nyss stack den in huvudet genom en reva i mitt myggnät i fönstret. Nu kan jag inte vädra längre... 

Jag har dessutom fört ner grejer i förrådet, och hittat onödigt skit som jag inte behöver. Hittade också en massa CD-skivor som jag ärvt från syrran som jag nu rippar till datorn. OCH dessutom så har jag varit på gymmet och fixat gymkort. Så nu kan jag börja träna. :) Det blir skitbra, för nu jävlar ska jag bli smal. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0